Cauta


Baga mailu`:


Si vezi ca mailu` e ala cu @ si fara www in fatza, da ?

-

Factura RDS – RCS

September 17, 2007 , 9:36 pm

Paste dintr-o scrisoare deschisa despre serviciile RDS – RCS

[...]
- Ce factur? am restant?? – Nu v? pot spune acest lucru. – De ce? – Pentru c? nu am acces la aceast? informa?ie – ?i atunci cum dovedi?i c? am restan??? – Dac? scrie n sistem c? sunte?i restan?ier?, nseamn? c? sunte?i restantier?.

- Eu ?in factura n mn? ?i scrie aici, negru pe alb: data scaden?ei 15 iulie 2007? – Imposibil, aceea sigur nu este factura, este soma?ia de plat?. (Calit??ile de medium ale domnului R?dulescu sunt remarcabile, de vreme ce ?tia mai bine dect mine ce document ?in n mn?, f?r? a sim?i nevoia de a-mi cere s? i-l trimit pe fax sau e-mail pentru verificare. n acest moment mi-a fost clar faptul c? inteligen?a acestui domn nu-l ajuta nici m?car ntr-att nct s? con?tientizeze c?, ?i n cazul n care ar fi avut dreptate, iar acel document era ntr-adev?r o soma?ie de plat?, dat fiind faptul c? era scadent pe 15 iulie 2007, deconectarea ar fi fost tot ilegal? ?i abuziv?.)

- Dat fiind faptul c? am pl??ile la zi, iar factura aceasta este scadent? de-abia pe 15 iulie 2007 v? rog s? m? recupla?i la sistemul de cablu TV – Merge?i ?i achita?i factura ?i doar atunci v? vom recupla – Dar nu n?elege?i c? factura nu este restant?? – Acest aspect nu m? prive?te pe mine!

- Ce factur? am restant?? – Nu ?tiu. Care a fost ultima lun? pe care a?i achitat-o? – P?i tu m? ntrebi pe mine? Verific? ?i vezi care a fost ultima plat?. – Nu pot s? fac acest lucru. – De ce? – Nu am acces la aceste informa?ii.

- Ce perioad? este cuprins? n factura aceea? – Luna mai ?i iunie – P?i vede?i, trebuia s? pl?ti?i luna mai pn? pe 31 mai. – Cum s? pl?tesc pn? n 31 mai dac? dumneavoastr? mi-a?i emis factura de-abia pe 15 iunie? – P?i dumneavoastr? trebuia s? ?ti?i c? o s? ave?i de achitat aceast? factur?.

- V? rog s? mi nregistra?i plngerea ?i s? mi spuneti num?rul de nregistrare. – Nu pot s? fac acest lucru. – De ce? – Deoarece sunte?i restan?ier?. – Dar eu contest tocmai aceast? stare de restan?ier?, v? rog s? mi da?i num?rul de nregistrare – V-am mai explicat, dac? sunte?i restan?ier?, nu v? pot ajuta cu nimic.

- Dac? nu m? pute?i ajuta, da?i-mi leg?tura cu cineva care poate. Vreau numele ?i num?rul de telefon al superiorului dumneavoastr?. – Nu pot s? fac acest lucru. – De ce? – Nu am acces la aceast? informa?ie.

- Am pl?tit cu cardul, banii sunt la dumneavoastr?. Dac? nu vre?i s? mi lua?i n considerare plata, ce facem cu ace?ti bani? – Merge?i la banc? ?i le cere?i s? v? dea banii napoi. (O replic? antologic? din perioada n care RCS&RDS, cic?, nu accepta plata prin card.)

- Eu figurez restan?ier? de?i sunt cu pl??ile la zi. – Atunci a?tept?m s? se updateze sistemul. – P?i sistemul acesta pare s? nu se mai fi updatat de mai bine de o lun?, ce facem? – A?tept?m s? se updateze sistemul. – Nu vi se pare nefiresc faptul c? de o lun?, de?i achit facturile, sistemul continu? s? m? considere restan?ier?? – Nu.
[...]
Integral aici.

Am dat paste numai la dialogurile cu operatorii, nu de alta dar par pure anecdote. Din pacate nu sunt. Asa sunt serviciile RDS – RCS.
Si brusc mi`am adus aminte de ce am povestit cu RDS Iasi.


Scris de in Fun,IT&C Related,O tara minunata | (47) Comentarii

Articole asemanatoare:

  • Factura UPC Astral
  • ...
  • Factura electrica
  • ...
  • SMC introduce garan?ia pe via?? pentru switch-urile administrabile
  • ...
  • Sa dam SMS-uri moca cu Google Calendar
  • ...
  • Doliu National
  • ...

  • 47 Comentarii »

    1. A aparut si pe chip.ro. M-am crucit citind… pana la urma, Napalmul e solutia :D

      Comment by Hacky Maximus — September 17, 2007 @ 10:08 pm

    2. IO acu` o gasi pe mail.
      Si cand te gandesti ca RDS`u e al bozgorilor…

      Comment by Alex — September 17, 2007 @ 10:12 pm

    3. laser frate! :) )

      Comment by Scorpiono — September 17, 2007 @ 10:32 pm

    4. Ioai si cand te gandesti ca i-os abonat la bozgori :P

      Comment by Hacky Maximus — September 17, 2007 @ 11:47 pm

    5. *io-s

      Comment by Hacky Maximus — September 17, 2007 @ 11:47 pm

    6. mda rds s-a vazut lider de piata si atunci considera ca nu mai trebuie sa-si respecte clientii. Eu cand am avut probleme cu conexiunea de la ei mi s-a zis sa incerc cu un windows. nu stiam daca sa urlu sau sa cad pe jos de ras. nu am mai stat sa-i explic bizonului ca ala era un bgp si ca sa-ncerce el sa tina un bgp pe windoza. Si i-am mai blocat odata acasa de data asta cand i-am intrebat detalii despre conexiunea lor si cum se seteaza pe mac. pe aceasta cale am aflat ca handicapatii de la rds nu ofera suport tehnic decat pt windoza ca mama lor e bill gates probabil si nu vor sa incurajeze concurenta.

      Comment by tibi — September 18, 2007 @ 9:25 am

    7. tibi, baiatule pe ce lume traiejti tu mama ?
      Oamenii aia sunt la first level support; unii dintre ei maxim o luna acolo. se face un training in fuga ji aia e. cum vrei sa ai support pe orice altceva in afara de windows cand ei nici pe ala nu stiu sa`l configureze cum trebuie. Da`le tu la ajtia de la support ( si frontline ) 800 E si apoi ai pretentii de support. Cine crezi tu ca munceste la call center pe 12 – 13 milioane ? Pujti care vor sa aibe un ban de buzunar. si cum pentru rds ei or sa fie mereu,, e foarte simplu. vrei mai mult papa ca stau si altii la coada.

      Am o singura problema cu ei iar cand am sunat sa intreb ce se intampla i`am spus toate detalii legate de abonament ( stdr, nr. bla bla ) si mi se cerut nr de telefon dupa care sun si am zis ca nu`l stiu ( era tot de la rds ) si au refuzat sa ma ajute.

      Sper ca in viitor o sa se intample cu ei ce sa intamplat ji cu romtelecomu` cand erau inainte majoritare si oferea servicii execrabile.

      Mai este si o chestie si anume ca ofera servicii la preturi mici si cam pe asta il intereseaza pe om ( roman ); nu conteaza cum, ce, in ce fel o sa ai support, daca e pe moka e cel mai bine.

      Comment by nu conteaza — September 18, 2007 @ 10:28 am

    8. Aia is 0 level suport. Si sincer mi se rupe ca servicile`s ieftine sau ca aia au salarii mici. Atat mi se cere pe abonament, atata platesc. Nu odata am fost in imposibilitatea de a cumpara o conexiune decenta [da, cu o gramada de bani bugetati] si sa nu am cui sa`i dau. Deci chestia cu serviciile ieftine pica.
      Problema este a OPC`ului pentru ca RDS`ul are monopol si i se rupe. OPC`ul isi ia spaga si d’aia tace.

      Comment by Alex — September 18, 2007 @ 10:43 am

    9. Cati oameni au servcii business si cati din astea normale. De obicei majoritatea e cea care decide. Si majoritatea sunt cei care vor solutii low end.

      teoria cu datu spaga ma lasa rece. deja aici nu mai intra in atributiile unei firme/companii.

      ti se rupe, dar lor li se rupe si mai rau. motto-ul lor este: “clientul nostru, sclavu’ nostru”. Atata timp cat oamenii or sa fie abonati si or sa se aboneze o fie asa.
      Daca ar exista pe piata si alte firme care sa ofera peste _aceeasi_ infrastructura servcii ar fi alta mancare de pejte. evident oricine jtie cu cat concurenta e mai accerba cu atat mai bine.

      Comment by nu conteaza — September 18, 2007 @ 11:07 am

    10. nu vreau sa-mi spuna cum sa configurez un mac, linux sau altceva (asta e treaba mea sa stiu). vreau doar sa-mi spuna “tipul conexiunii dvs. este PPPoE asta e userul si asta e parola”. Dar ei habar nu aveau. imi incepusera poeziuara cu “start/control pannel…etc” si cand i-am intrebat datele de mai sus nu mai stiau. Nu vreau sa stie toate os-urile de pe lume, vreau sa stie ce servicii ofera compania pentru care lucreaza.

      P.S. eu nu vorbeam de “felatii cu clientii”. eu la faza cu bgp-ul vorbeam de serviciul tehnic. Unde aia ar trebui sa stie ce inseamna “nu am link pe media convertor” si nu sa-mi spuna mie sa incerc cu un windows. parerea mea.

      Comment by tibi — September 19, 2007 @ 9:21 am

    11. Tari sunt si chestiile cu “sigur e cablul bagat bine?” sau “sigur a`ti scris bine IP-ul ? ”
      Faze la care iau foc si`i explic cat pot de politicos ca stiu sa scriu IP`uri de pe vremea cand el [operatorul] nici macar scrisoare de dragoste nu era.

      Comment by Alex — September 19, 2007 @ 9:30 am

    12. ati legat va rog domnu’ Alex..

      :) Omu’ isi face datoria, cel mai bine e sa nu ai voce de copil sau de batran cand vorbesti cu staffu, undeva pe la 20-35 ani esti okay cu IP/Internet/Networking dupa ei cred…

      De curiozitate, cat e abonamentu la astia?

      Comment by Scorpiono — September 19, 2007 @ 7:54 pm

    13. Isi face datoria – adica la faza cu “Sigur ati scris IP bine?”

      Comment by Scorpiono — September 19, 2007 @ 7:55 pm

    14. Domnu’ Scorpiono probabil avetzi dreptate, da n`ai cum sa stii cum l`a zis baiatu la telefon :D

      Habarnam cat e pentru homeuser, dar stiu firma care da 3000 de euro/luna pentru fibra direct la ei.

      Comment by Alex — September 19, 2007 @ 8:45 pm

    15. Vedeti va de treaba. Sa vezi cum e sa ai abonament la romtelecom de 2GGGIIIIGGGAAA si merge cu 2 kilope sec.Hai pa

      Comment by arnold — October 3, 2007 @ 1:03 pm

    16. d-lor de la rcs rds ce criteri trbuie sa indeplinesti la alegerea giobului de a lucra in comp.d-tra,in primul rind sa sti sa minti cu nerusinare am simtito pe pielea mea de cca o luna,degeaba va laudati ca aveti o cotatie de 3,9 miliarde de euro cotati la bursa din Londra, de ce nu o cotati la bursa din fromoasa si pitoreasca noastra Romania.ca sinteti o comp.de cacat cu uni angajati care nu stiu pe ce lume traiesc nu stiu ca faxul se recunoaste pe plan mondial s-au numai la dileri d-tra nu este elocvent deci la iei nu se pune exact cala fotbal bara nu este egal gol,dar trezitiva la realitate pina nu dati cu capul in bara cind o sa va treziti fara ab….

      Comment by vasile — October 15, 2007 @ 2:27 pm

    17. unde imi vad si eu factura pe internet la rds???
      var rog careva sa-mi raspunda..foarte important
      urgent
      ms

      Comment by filip alex — November 26, 2007 @ 10:47 am

    18. Habar nu am ca se poate…. da daca suni la relatii clienti nu e mai usor ?

      Comment by Alex — November 26, 2007 @ 11:16 am

    19. Nu cred ca vrei sa ii recomanzi sa sune la relatii cu clientii, nu se stie ce o sa iasa…

      Comment by Marian — December 1, 2007 @ 1:51 am

    20. pe data de 06.10.2006 , un imputernict al societatii filialei Buzau, s-a deplasat in comuna Calvini si a intocmit contracte de furnizare a serciciilor audiovizuale transmise prin intermdiul tehnologiei DTH -DIGI in localitate.astfel am incheiat ctr. nr.9010192357/6.10.2006, pe care l-am semnat, mi-a luat o copie de pe buletinul de indentitate,cu promisiunea ca in termen de 2 saptamini sa vina sa-mi faca instalatia de rigoare, beneficiind de o reducere de 3 luni la abonament.A trecut 1 an si 2 luni , si nu s-a mai prezentat nimeni sa imi instaleze cablu.iar dupa expirarea termenului de 3 luni,a-ti procedat la facturarea
      SERVICIILOR NEPRESTATE,facturi pe care vi le-am restituit,iar cu adresa nr.0701 27359/30.11.2007,primesc o notificare de plata a sumei de 59.61 lei.Cum puteti factura servicii neprestate, oare nu aveti o evidenta a abonatilor pe care i-ati conectat?

      Comment by comanescu luca — December 19, 2007 @ 9:11 pm

    21. cum aflu si eu cate minute am la telefon?

      Comment by silviu — January 8, 2008 @ 5:44 pm

    22. vorbesti pana nu mai poti si astepti sa-ti vina factura

      Comment by Irin — January 12, 2008 @ 3:34 pm

    23. Am primit nu de mult telefonul Digimobil de la dumneavoastra in urma abonarii la reteaua de cablu. As dori sa stiu la ce numar se poate afla cate minute am si cate am consumat.Exista un Cronos care poate fi apelat ?

      Comment by Camelia — January 23, 2008 @ 2:21 pm

    24. Poti trimite smsuri la 1777 pt serviciul cronos

      Comment by Irin — January 23, 2008 @ 7:01 pm

    25. Nici nu-i de mirare ca erdeesh are asemenea servicii..majoritatea abonatilor sunt semianalfabeti..asta am observat-o citind commenturile de mai sus..fratilor,aici nu-i serviciu de satisfacere a clientilor..pt info despre rds,incercati pagina oficiala,sau sunati la ei!

      Comment by Irin — January 23, 2008 @ 7:57 pm

    26. AS DORI SI EU SA STI MAI MULTE INFORMATI DESPRE TELEFONIA DVS. FIXA SA STIM CATE MINUTE MAI AVEM AN ZIUA RESPECTIVA SI CATE NE-A MAI RAMAS. MULTUMESC ANTICIPAT

      Comment by ANONIMA — February 18, 2008 @ 1:39 pm

    27. Rds tine niste amarati de instalatori de cablu; care nu au nici un fel de calificare sau macar niste cunostinte decente. Au angajat la urgenta toate ghioagele de pe drum (urban si rural).Pishu pe rds.

      Comment by Parpalac — February 29, 2008 @ 11:34 pm

    28. RDS = cea mai de rahat firma/provider de servicii de Net. Prima data nu-si respecta contractele (nu mai spun de clienti), intarzie cu instalarea serviciilor pana la 3 luni. Eu nu am avut parte de o asemenea asteptare, la mine au venit dupa 30 de zile desi in contract stipuleaza ca dupa 45 de zile poti sa reziliezi tu (clientul) contractul daca furnizorul de servicii nu ti-a instalat Net-ul. Ei bine, am net! 3 luni gratuite! Suntem 3 oameni in apartament care ne-am facut contract la RDS. In minunatul lor contrcat NU scrie ca numai prima persoana care isi face contract in timpul promotiei cu 3 luni gratuite are pe bune alea 3 luni gratuite. Mergem la sediu, intrebam, aflam ca numai unul dintre noi (primul care a incheiat contractul) are gratuitate primele 3 luni, ceilalti NU. Doamna, dar in contract NU e semnalat asa ceva. Ei, e vorba de o greseala. Doamna, noi mergem la OPC. Daca dumneavoastra credeti ca rezolvati ceva Noi am incercat sa rezolvam amiabil Doamna, ce rezolvare a aceasta, daca imi spuneti acum, DUPA ce am incheiat contractul, ca eu NU am acele 3 luni gratuite, desi in contract acest lucru este stipulat clar?
      Si? Nu am rezolvat nimic. Trece timpul (nu am platit, pentru ca am fost la OPC – ei aveau sute de plangeri impotriva RDS, iar OPC-ul mi-a spus ca NU trebuie sa platesc daca in contract e stipulat ca am gratuitate 3 luni), acum trebuie sa platesc prima luna oficiala de Net. Cucoana de la ghiseul 1 – da, aveti 3 luni gratuitate, platiti NUMAI pe o luna. Corect. Dau banii. Ceilalti colegi de apartament nu au Net, li s-a taiat pt ca nu au platit. Desi ei au facut inaintea mea abonamentele. La ghiseul 2: e o greseala, el (adica eu) nu trebuie sa aiba gratuitate. Dumneavoastra (colegii mei) aveti de platit 380 Ron. Colegii mei vin la ghiseul 1. Aveti -unul dintre dumneavoastra- primele 3 luni gratuite. Trebuie sa platiti 280 RON. ghiseul 2: daca plkatiti acum, dupa ora 18:00 aveti Net. Ghiseul 1: aveti de platit 480 RON.
      Daca cumva suneti derutati, tin sa mai precizez ca ghiseul 1 este exacat vis-a-vis de ghiselul 2, fara pereti de sticla, fara nimic, cucoanele auzindu0se reciproc.
      RDS? Cea mai mare bataie de joc! Nu-si respecta nici contractele, apoi clientii! Eu ma astept sa primesc o factura cu cifra mare mai incolo, pt ca si-au adus aminte ca NU am gratuitate. Dar de fapt am. Dar nu am. Etc. Eu inteleg cu greu mizeria lor dar nu-mi convine sa platesc pe daiboj.
      Am auzit ca, pe langa organiozarea lor de cacat, RDS-ul va da faliment in curand. Nu ma mira faptul asta, insa ma gandesc tot la nevoia mea de a avea acces la Internet si imi fac griji pentru bunastarea mea, mai ales ca am platit pt ea. Poate dupa comentariul asta va aparea un internaut de la RDS (hardly think so) care va incerca sa dreaga treaba, cum ca eu exagerez, desi am toate actele doveditoare, plus 2 martori, cum ca DOAR aici s-a intamplat asa ceva, etc.
      Adevarul este ca serviciilor lor sunt de rahat, oamenii incompetenti (cei care instaleaza sunt platiti pt nr de contrcate incheiate, deci iti vor spune si ca ai gratuitate toata viata,numai sa inchei contractul), iar serviciul care presupune comunicare cu clientii e o GLUMA, te intorc si iti toarna gogosi cum nici un popa nu poate. Iar, ca o cireasa din varful tortului, cucoanele de la ghisee sunt agasate, domnule, de insistenta ta da a NU le da banii pe care-i cer abuziv.
      OPC-ul ce spune? Faceti aici plangerea, o sa vedem ce se poate face. Singura mea problema e ca nu imi permit un avocat bun, caci i-as da in judecata pt mult mai mult decat ceea ce am scris aici. Voi stiti ca pe chitanta de plata emisa de RDS NU scrie luna pe care ati platit?

      Comment by gholem — March 12, 2008 @ 12:13 pm

    29. nu sunteti foarte inteligenti asa de fel…intrucat haliti orice rahat va hraneste un nene care probabil in loc sa vrea mai mult de la viata se cramponeaza la un net de la rds de 9$ si soarbe din priviri toate siteurile porno “out there”.Intamplator am dat peste acest articol si la fel de intamplator lucrez in call center Iasi de cand acesta s-a deschis…culmea este ca nu am nici un angajat radulescu si nici nu am avut vreodata.

      Comment by cristi — March 13, 2008 @ 8:14 am

    30. tot la fel de intamplator cred si eu ca nu ai o viata personala daca si in timpul liber dai search pe google dupa rds

      Comment by Irin — March 13, 2008 @ 2:00 pm

    31. Tot RCS-RDS

      http://www.clientul-turmentat.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=46

      Comment by Claudiu — March 15, 2008 @ 11:54 am

    32. bai voi ati inebunit?spunetine si noua cum se afla minutele

      Comment by badea valentina — July 11, 2008 @ 10:04 pm

    33. Cum aflu si eu cate minute mai am pe telefonul mobil in rcs-rds?

      Comment by Madalina — July 31, 2008 @ 10:49 am

    34. pppfffff, iar rds-ii asti. mey eu nu mai folosesc telefoinul ala din mai, de ce’mi vin convorbiri pe el?de ex, pe luna iunie shi iulie am “vorbit” de vreo 50 de lei. neseriosi!!!

      Comment by alexandru — September 16, 2008 @ 2:54 am

    35. macar unii o mai primesc dar altii nu .de exemplu eu nu am primit nici o factura in 3 ani .ei ce zice-ti?

      Comment by ioan — September 30, 2008 @ 5:30 pm

    36. hmmm mey factrurile de telefonie nu vi’se par cam umflate? eu nu am vb mai deloc la tel in august si m’am trezit k am de plata 1 milion shi vreo trei sute de mii de lei:))

      Comment by alexxxl — October 5, 2008 @ 12:07 am

    37. sub orice critica site rds rcs pentru tv;astfel nu se poate afla starea platii facturilor, facturi care nu le-am primit de luni de zile, iar la telefon nu pot obtine nicio informatie ca sa pot plati prin banca ING; trebuie sa caut in tot orasul o casierie desi stau langa sediul central rds; rusine,rusine;
      am insa o parere buna despre rdslink

      Comment by puiu — October 27, 2008 @ 10:28 pm

    38. Vad ca tineretul de acum,foloseste atatea prescurtari,ca ti-este greu sa-i urmaresti.Asta dovedeste o totala incultura si lipsa de respect fata de cel cu care vorbeste.
      Eu am o problema majora cu reteaua RDS&RCS.Platesc facturile numai prin mobilis.Ca atare,trebuie sa trec sumele rotunjite in plus de fiecare data si totusi pe fiecare factura,gasesc restanta 0.01 leu.De ce,habar n-am,insa,firma are sedii cu termopane negre,salarii astronomice si limuzine.Oare nu din furtul pe fata sunt toate astea?Eu de fiecare data platesc poate si 0.99 lei in plus,bani care trec automat in buzunarul acestei firme,care spre stupefactia mea,imi mai cere 0.01 leu ca restanta.Comisioanele interbancare catre aceasta retea,sunt cele mai mari care se practica,pana in prezent(3.50 lei).

      Comment by Christy-Dan — October 20, 2009 @ 8:34 am

    39. AS AVEA UN ANUT DESPRE FIRMA RDS LA PRIMA MEA FACTURA VENITA MI S-A FACTURAT PE DOUA LUNI INTERNETUL RESPECTIV PE LUNILE NOIEBRIE SI OCTOMBRIE NU MI SE PARE NORMAL SA PLATESC UN SERVICIU CARE INCA NU L-AM FOLOSIT VENIDU-MI FACTURA PE DATA DE 06.112009 SA PLATESC SI PE LUNA NOIEMBRIE ABONAMENTUL LA INTERNET DE CE NU SE SPUNE LA INCHEIEREA CONTRACTELOR LUCRUL ACESTA ?????

      Comment by toma — November 20, 2009 @ 11:01 am

    40. Am fost abonat la Airbite Bucuresti Militari si in decembrie 2009 am fost la casieria lor sa platesc in avans pe 3 luni cum plateam de obicei, am primit un raspuns de la casiera precum ca nu stie ce se intampla dar eu figurez platit sau ca am serviciu gratuit nov. si dec. Am izs ca o sa ma intorc luna urmatoare sa platesc(crezand ca am primit vreo bonificatie ca am platit tot timpul in avans) si am rugat casiera sa nu-mi fie oprit netul daca apar probleme cu perioada de gratuitate. Dupa 2 saptamani am ramas fara net, bineinteles am mers la casierie sa vad ce se intampla , unde am constat ca erau grilajele trase si acolo pustiu. Dupa un timp am fost instiintat ca au fost preluati de rds-rcs,(am primit si o factura cu o taxa de administrare cont???????????????? de 64 ron plus 10 lei ptr furnizare servicii internet pe februarie in cazul in care eu nu mai beneficiam de servicii din decembrie) ca pana la 28.02.2009 sa merg la casieriile lor sa fac un alt contract bineinteles cu un pret mai mare. Am mers sa vad ce se intampla, aveam nevoie mare de net. si bineinteles la biroul cu pricina o fatuca cum nu se poate mai acra mi-a spus ca trebuie sa fac alt contract cu un pret mai mare, ca au preluat airbite si ca dupa semnarea contractului nou o sa vina in 2 saptamani sa-mi schimbe cablurile, bla,bla, si dupa toate astea a venit intrebarea zic eu normala din partea mea vis-a-vis de factura pe care am primit-o(taxa de administrare cont???????????pe anul 2010in val. de 64 ron+ 10 ron servicii februarie) si mi s-a spus ca trebuie sa o platesc daca vreau sa fac alt contract. Am spus ca nu e corect sa platesc niste servicii in avans, taxa de administrare cont?????????????pe anul 2010 respectiv luna februarie atat timp cat nu am primit servicii nici in ianuarie in care eram la momentul acela, dansa a zis ca trebuie sa platesc si pe urma sa sun la tehnic sa vedem cum rezolvam problema. am zis ca vreau sa reziliez contractul cu airbite ptr. ca eu nu am treaba cu rds-rcs atat timp cat eu nu am fost anuntat de catre cei de la airbite, inainte cu 30 de zile pana la expirarea primului an de contract asa cum stip**a in contract ca trebuia sa se intample, am primit raspunsul ca daca vreau sa reziliez contractul respectiv trebuie sa platesc factura de 64 ron +10 ron februarie plus niste sume pe care le mai aveau ei in bazele lor de date nu stiu de unde. Deci indeferent ca vroiam sa fac contract nou sau sa-l reziliez pe cel vechi trebuia sa platesc factura. DOMNILOR de la rds-rcs va rugam sa terminati cu bataia de joc asupra oamenilor care va asigura traiul indestulat voua si familiilor voastre, sa va ganditi ca sunteti acolo unde sunteti datorita fraierilor care cotizeaza la voi si pe care ii tratati ca pe niste gunoaie si sa intelegeti ca lumea e satula de nesimtire, golanii si bataie de joc din partea voastra si va mai rog ceva, nu-mi mai trimiteti facturi in continuare ca eu nu platesc nesimtirea si ignoranta voastra.

      Comment by rebelu01 — March 17, 2010 @ 4:08 pm

    41. as vrea sa stiu daca trimit sms de pe Digi mobil pe digi mobil .. la abonament de 9 euro care este tariful

      Comment by Covaciu — March 23, 2010 @ 1:16 am

    42. am facut contract an 14 01 2010 si din data de 22 01 2010a fost facut instalarea cu optiunea de tv cablu :internet: tel fix si mobil dar mobilul nu am vazut nici pana an ziua da azi deoarece in judeti din noiembrie 2009 nu a fost adus mobil >doar reclama e mare an rest nu mai intereseaza pe nimeni dupa ce ai facut contractul . cel mai rau este ca an pretul abonamentului nu informeaza clientul cand se duce sa faca contractul ca TVA ul nu este inclus asta o sa afli ulterior cand vine prima factura

      Comment by SZASZ MARIANA — April 13, 2010 @ 9:04 pm

    43. cum e posibil ca o firma asa serioasa sa faca contract cu un client care nu aduce nici o dovada ca locuieste la adresa respectiva”declaratie pe propria raspundere”e o tampenie mare,asa ca lume draga nu mai aveti incredere in aceasta firma ca e posibil sa va treziti cu un contract pe propria raspundere a unor oameni necunoscuti sa va fie rusine asa firma mare.As dori ca statul sa intervina in luarea masurilor de protectie a clientului

      Comment by solomon angelica — May 10, 2010 @ 7:24 pm

    44. Sunt din Brasov….observ nemultumirile celor de pe forum cu privire la RDs RCS …ce pot spune decat ca au dreptate….incompetenta celor de la RDS & RCS de a schimba un swich este chiar rusinoasa…am sunat la Relatii cu Clientii de peste 20 de ori….aceleasi raspunsuri si ti se cere sa ramai calm chiar daca ei nu fac nimic pentru rezolvarea situatiei…
      Au niste raspunsuri tipice pentru toate intrebarile:” cat mai curand posibil”, “am sesizat situatia dvs. si se va remedia”….le spui ca sunt niste raspunsuri de papagali si ei se simt jigniti asta in situatia in care clientul asteapta un raspuns concret pentru rezolvarea problemei mai ales ca suna de mai bine de 192 de ore si situatia este inca NEREZOLVATA….
      Am sunat azi si i-am intrebat daca s-au desfintat …asta sa stiu daca mai astept sa functioneze interentul contractat cu RDS & RCS …
      Le-am spus celor de la Relatii cu Clientii ca o sa-mi aleg o alta firma de internet…mi s-a raspuns “este alegerea dvs cu cine vreti sa colaborati”….i-am multumit apoi angajatului RDS & RCS ca m-a sustinut in opinia mea de a-mi rezilia contractul cu firma care il plateste…
      Am intrebat un alt angajat ca daca ar plati biletul de autobuz si autobuzul nu ar veni…afara ar fi -20 de grade …ar fi instare sa-si pastreze calmul si cu biletul platit din banii lui munciti sa se urce sa plateasca un taxi pentru ca déjà a intarziat ? …cam asa ma simt si eu in relatia cu RDS & RCS , firma cu care am incheiat un contract pentru furnizarea semnalui de internet si telefonie fixa, iar aceste servicii imi lipsesc de mai bine de 192 ore si sunt nevoit sa platesc suplimentar altor furnizori de internet pentru a-mi putea rezolva problemele …
      Un ultim aspect….dupa ce ca nesimtirea sau neputinta unora de a rezolva problema te-a afecat pe tine cel care il platesti….tot tu trebuie sa te duci sa faci o cerere de a nu plati factura pentru aceasta perioada !!!!! cata nerusinare
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Cam asa stau treburile in realitate cu RDS & RCS in ceea ce priveste RESPECTUL PENTRU CLIENT , iar daca mi-ar fi spus cineva ca asa este nu l-as fi crezut…asta fiind data marea publicitate a acestei firme, netrecandu-ti prin cap ca nu pot rezolva o problema minora….
      GRIJA MARE CAND ALEGETI rds & rcs !!!!!!!!!

      Comment by brasoveanu — February 3, 2011 @ 7:28 pm

    45. TOCMAI AM PRIMIT CEA MAI MARE DECEPTIE. nU STIU DACA SE INTAMPLA SI ALTOR CLIENTI-MA REFER LA CEI CARE AU MUSCAT MOMEALA CU NOUL TIP DE ABONAMENTE DE TELEFONIE IN CARE OMUL ARE INCLUSE MINUTE NELIMITATE IN RETEA SI LA ABONAMENTUL DE 5 EURO ,MINUTE NELIMITATE SI IN TOATE RETELELE LA CARE SE ADAUGA ACCES NELIMITAT PE NET. EU ,CA UN SARAC,FARA DARE DE MANA ,MI-AM FACUT UN CALCUL SIMPLU DIN CARE-DUPA SOCOTELILE MELE -REZULTA CA AS IESI MAI AVANTAJAT DACA AS RENUNTA LA ABONAMENTELE DE PE CELELALTE RETELE SI AS INCORPORA TOTUL LA I.N.C.R.E.D.I.B.I.L.U.L. ABONAMENT DE 5 E. LA RCS RDS. ADAUG FAPTUL CA SANT ABONAT LA TOATE SERVICIILE -CABLU TV.,NET,TELEFONIE. AJUNGEAM IN ACEST CAZ LA SUMA DE 92 DE LEI/LUNAR. IN PRIMA LUNA -SURPRIZA nr.1 -in loc sa platesc 92 lei,am platit 110,62. explicatie primita : ati accesat cu cateva zile mai devreme noul tip de abonament. a doua luna,crezand explicatia celor de la relatii cu clientii FACTURA CRESTE LA 131,70. DE CE ??????????? E ADEVARAT AM CUMPARAT UN TELEFON DE LA SEDIUL LOR DIN DROBETA TR SEVERIN DAR L-AM ACHITAT INTEGRAL….LOGICA MEA SPUNE CA DACA EU,PANA A NU FACE ABONAMENTUL CU 5 EURO,PLATEAM 70 LEI/LUNAR,LA CARE S-A ADAUGAT ABONAMENTUL DE 5 E. CARE INSEAMNA IN JUR DE 22 LEI /LUNAR SI AM MINUTE SI ACCES RETEA NET NELIMITAT,CINE IMI POATE SPUNE PENTRU CE MI S-AU CERUT IN PLUS 39,70 LEI ????? CONFORM DATELOR CONTRACTUALE M-AM LEGAT SINGUR DE MAINI SI DE PICIOARE.VA TREBUI SA AJUNG INTAI LA CASIERIA SI RELATII CU CLIENTII. SPER SA PRIMESC UN RASPUNS CREDIBIL. DACA NU ….SA IAU CA ORICE CETATEAN NEDREPTATIT DRUMUL A.N.P.C. Dvs. vi s-a intamplat asa ceva pana acum ? tare mult i-mi doresc un raspuns de la cineva in cunostinta de cauza !!!

      Comment by Anghel Gheorghe — June 21, 2014 @ 7:32 am

    46. De ce mi s-au cerut in plus pentru luna mai 18 lei si pentru luna iunie 39,70 ? cand mi s-a confirmat si reconfirmat ca in afara de serviciile deja existente la care se vor adauga cei 5 euro nu platesc nimic in plus ???

      Comment by Anghel Gheorghe — June 21, 2014 @ 7:35 am

    47. daca stiam despre pagina asta de reclamatii de la clienti nu ma incurcam cu o firma total neserioasa. in numai doua luni ati reusit sa-mi FURATI DIN PROPRIUL BUZUNAR 59 DE LEI.

      Comment by Anghel Gheorghe — June 21, 2014 @ 7:40 am

    RSS feed for comments on this post. | Trackback

    Comenteaza!

    XHTML ( Poti sa folosesti tagurile): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> .

    « Nor oltean    No mail »

    Sorry, nexam post-uri.

    Comentarii recente:

    Ultimele mesaje

    -
    Link Exchange

    Stiri IT & C Politica Financiar Muzica Sport Sanatate Monden Cultura